Pozícia: Fakturantka / administratívna podpora obchodného oddelenia VOO
Spoločnosť Diana Company – Svet orieškov s tradíciou od roku 1993 v medzinárodnom obchode s orieškami, sušeným ovocím, dražovanými produktmi a ďalšími rozmanitými produktmi zdravej výživy hľadá do svojho tímu napríklad práve Vás! Hľadáme cieľavedomú a starostlivú kolegyňu so skúsenosťami s administratívou a zákazníckym servisom. Hľadáme človeka, ktorý má záujem o dobrú spoluprácu a komunikáciu v kolektíve a je pripravený zodpovedne sa venovať svojej agende.
Čo bude vašou hlavnou úlohou?
- Fakturácia a administratívna podpora procesu spracovania veľkoobchodných objednávok až po ich expedíciu
- Priama komunikácia so zákazníkmi pri prijímaní ich objednávok, odpovedanie prípadných klientskych otázok, riešenie problémových situácií či reklamácií, samostatne či po konzultácii s kolegami a tímom, zbieranie zákazníckych otázok a dopytov tovaru
- Aktívna spolupráca v tíme na zabezpečenie plynulého chodu veľkoobchodu
- Správa zverenej špecializovanej agendy napr. administrácia maloobchodných predajní, vedenie pokladne, apod.
Aké sú naše požiadavky?
- SŠ, VŠ výhodou
- Skúsenosť s ekonomickým systémom Pohoda a prax v administratíve výhodou
- MS Office, organizovanosť a systematickosť pri práci aj reportingu
- Zodpovednosť, starostlivosť, zmysel pre tímovú prácu a komunikáciu a príjemné vystupovanie
- Energické pracovné nasadenie, časová flexibilita, chuť doťahovať úlohy do konca a posúvať sa dynamicky vpred
- Záujem o produkty zdravej výživy a zdravý životný štýl výhodou
Čo vám ponúkame?
- Právnu i finančnú istotu dlhodobo stabilnej spoločnosti so sídlom v centre Prahy
- Prácu na hlavný pracovný pomer s progresívnym finančným ohodnotením
- Príjemné pracovné prostredie a atmosféru dobrého kolektívu rodinnej spoločnosti
- Benefit vo forme zaujímavej zamestnaneckej zľavy
V prípade vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu prosím vyplňte a odošlite formulár nižšie a my vás radi privítame na osobnom pohovore. Budeme sa na Vás tešiť.