Obchodné podmienky
Vážení veľkoobchodní zákazníci,
dovoľte, aby sme Vás informovali o veľkoobchodných podmienkach spoločnosti Diana Company, spol. s r.o.
Prevádzková doba veľkoobchodu
pondelok - piatok 9:00 - 15:00h, České štátne sviatky - zatvorené
Identifikačné údaje prevádzkovateľa veľkoobchodu (predávajúceho)
Diana Company, spol. s r.o.
IČO: 60469463
vedená v obchodnému registri Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka č. 25713
so sídlom: Na hůrce 1091/8, Ruzyně, 161 00 Praha 6, Česká republika
Objednávky prijíma obchodné oddelenie
On-line: https://velkoobchod.diana-company.sk
E-mailom: diana.company@diana-company.cz
Tel.: +420 222 511 196
Veľkoobchodný cenník
Ceny online i v tlačenej podobe sú vždy platné od dátumu zverejnenia do nasledujúcej aktualizácie a sú uvedené bez DPH.
Dodacie podmienky pre SR
Ak je objednaný tovar na sklade, predávajúci ho odošle do 3 pracovných dní odo dňa potvrdenia objednávky predávajúcim kupujúcemu. Tovar, ktorý nie je na sklade, nebude predmetom objednávky, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na inom termíne dodania.
Predávajúci zabezpečí prepravu tovaru na miesto dohodnuté v kúpnej zmluve externým dopravcom (balíková prepravné spoločnosti PPL a paletové prepravné spoločnosti Geis). Miestom plnenia je potom adresa dodania uvedená kupujúcim v objednávke, pričom kupujúci je povinný zabezpečiť prevzatie tovaru v mieste plnenia.
V prípade, že z dôvodov na strane kupujúceho je potrebné tovar dodať opakovane alebo iným spôsobom, ako je uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania tovaru.
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru od dopravcu skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade zistenia akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi.
V prípade zistenia poškodenia obalu, ktoré svedčí o neoprávnenom zásahu do zásielky, kupujúci prevzatí zásielky od dopravcu odmietne. Ak kupujúci prevezme zásielku od dopravcu napriek zistenému poškodeniu obalu, predávajúci nie je povinný uznať reklamáciu tohto tovaru.
Cena za dodanie tovaru sa riadi týmto cenníkom:
Doprava zadarmo pri objednávke v minimálnej hodnote 499, - EUR bez DPH.
Pri nedodržaní minimálnej výšky odberu pre dopravu zdarma bude za balíkovou dopravu PPL - Express One účtovaný paušálny poplatok 19,- EUR bez DPH, za paletovú prepravu Geis bude účtovaný paušálny poplatok vo výške 49,- EUR bez DPH.
Platobné podmienky
U objednávok na online veľkoobchode (https://velkoobchod.diana-company.sk) prijímame platbu kartou online / bankovými tlačidlami, predplatbu bankovým prevodom.
Pri závoze prostredníctvom balíkovej prepravnej spoločnosti PPL - Experss One prijímame tiež platbu dobierkou (poplatok 1,50 EUR bez DPH).
Pri závoze prostredníctvom paletovej prepravnej spoločnosti Geis prijímame iba platbu kartou online / bankovými tlačidlami alebo predplatbu bankovým prevodom.
Reklamácia
Predávajúci vyhlasuje, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na tovar je tovar bez vád, najmä potom, že tovar:
- zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj akosti a iným dohodnutým vlastnostiam;
- je vhodný na účel, na ktorý ho kupujúci požaduje a s ktorým predávajúci súhlasí;
- je vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa;
- množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane trvanlivosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam tovaru toho istého druhu, ktoré kupujúci môže rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia urobené predávajúcim alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením.
Práva a povinnosti ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 597 a n. Občianskeho zákonníka a § 436 a n. Obchodného zákonníka).
V prípade, že bude mať tovar vadu, teda najmä pokiaľ nebude splnená niektorá z podmienok vyššej, môže kupujúci takú vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda tovar reklamovať) prostredníctvom elektronického systému Retino, dostupného na elektronickej adrese https://velkoobchod.diana-company.sk/reklamacia alebo zaslaním e-mailu na adresu reklamace@diana-company.cz. V uplatnení práva z chybného plnenia je potrebné zvoliť, ako chce kupujúci vadu vyriešiť, pričom túto voľbu kupujúci nemôže následne bez súhlasu predávajúceho zmeniť. Reklamáciu predávajúci vybaví v súlade s uplatneným právom z chybného plnenia.
Ak má tovar vadu, ktorá nie podstatným porušením kúpnej zmluvy, má kupujúci nasledujúce práva:
- dodanie chýbajúceho tovaru a odstránenie ostatných vád tovaru, alebo
- zľavu z kúpnej ceny.
Ak má tovar vadu, ktorá je podstatným porušením kúpnej zmluvy, má kupujúci nasledujúce práva:
- požadovať odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru a požadovať odstránenie právnych vád,
- požadovať odstránenie vád opravou tovaru, ak sú vady opraviteľné,
- požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo
- odstúpiť od zmluvy.
V prípade, že kupujúci si vadu na tovar spôsobil sám, práva z vadného plnenia mu nepatria, to najmä (nie však výlučne) v prípadoch, keď tovar nebol skladovaný v súlade s uvedenými pokynmi.
Pri uplatnení reklamácie predávajúci kupujúcemu vystaví písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:
- dátum, kedy reklamáciu uplatnil;
- čo je obsahom reklamácie;
- aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje;
- kontaktné údaje kupujúceho na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
Ak sa strany nedohodnú na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie predávajúci odstráni vady a poskytne kupujúcemu informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje.
O vybavení reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom elektronického systému Retino. Ak sa má vada odstrániť dodaním nového tovaru, kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu pôvodný tovar pred dodaním nového tovaru. Predávajúci nie je povinný dodať kupujúcemu nový tovar, kým kupujúci nevráti predávajúcemu pôvodný tovar.
Kupujúci ma povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a dostatočnej starostlivosti zistiť, najneskôr však do 7 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ kupujúci v uvedenej lehote vadu neoznámi, predávajúci reklamáciu neuzná.
Podmienky odstúpenia od zmluvy a vrátenie peňazí
Kupujúci berie na vedomie, že možno od kúpnej zmluvy je možno odstúpiť len z dôvodov podľa § 344 a n. obchodného zákonníka, t. j. porušenie zmluvných ustanovení druhou zmluvnou stranou podstatným spôsobom. Pri pochybnostiach sa predpokladá, že porušenie zmluvy nie je podstatné.
Pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musí kupujúci o svojom odstúpení od tejto zmluvy informovať predávajúceho jednostranným právnym úkonom prostredníctvom emailu.
Kupujúci je povinný vrátiť tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
Predávajúci vráti platbu kupujúcemu bez zbytočného odkladu až po prijatí vráteného tovaru.
Kupujúci znáša priame náklady spojené s vrátením tovaru, a to aj v prípade, ak tovar nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiť obvyklou poštovou cestou.
Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku manipulácie s tovarom.
Kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu tovar nepoškodený, neopotrebovaný a nezašpinený a podľa možnosti v pôvodnom obale. Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať nárok na náhradu škody na tovare s nárokom kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Certifikácia
Diana Company, spol. s r.o. je držiteľom certifikácie osvedčenia EKO-KOM číslo EK-F00023894. Vyhlásenie o splnení podmienok uvedenia obalu na trh je uložené v sídle spoločnosti a bude predložené na vyžiadanie.
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu,
Tím Diana Company, spol. s r.o.